SELAMAT ULANGTAHUN KELAHIRAN KE-29 WAHIDAH BME!

Tahun ni agak lain sikit. Pasal tahun terakhir menikmati angka 20-an tu. Yes tahun depan masuk dah geng suami aku 30-an.

Sebenarnya tak kisah pun bab umur ni. Cuma ada rasa sedikit janggal bila dah jauh tinggalkan umur remaja dan kanak-kanak. 

Rasa macam terlalu cepat masa berlalu sampai nak habis dah umur 20-an. Serius rasa laju sangat masa.

Atau mungkin juga sebab hampir separuh umur 20-an ni aku habiskan masa dengan meniaga, hidup pagi ke malam cari rezeki.

Dan mungkin juga sebenarnya aku rindu aku yang dulu. Sampai sekarang aku masih gagal nak dapatkan aku yang dulu, yang berjaya.

Jadi. Di hari ulangtahun kelahiran aku kali ni aku harap dan moga dimakbulkan do'a hamba hina ni.

Dan aku minta belas kasihan, minta semua doakan yang terbaik untuk saudara korg ni... 

Semoga bertambah mantap iman dan taqwa wahidah sebagai hamba Allah swt dan umat Nabi Muhammad saw.

Semoga wahidah mampu jadi hamba Allah swt yang berjaya dan bahagia di dunia juga akhirat kelak. 

Semoga wahidah jadi anak yang baik taat dan solehah buat mak abah. Juga isteri yang baik taat dan solehah buat suaminya Muhamad Hafiz...

Semoga mampu beri manfaat, kebaikan, pertolongan pada semua manusia. Terutama korang yg sgt aku sayangi.

Family, suami, sahabat² dan semua kenalan, semua umat manusia... 

Semoga dilimpahkan rezeki yang berkat untuk kebaikan dunia dan akhirat.

Semoga pengakhirannya adalah yang baik, kematiannya adalah yang diredhoi Allah swt, dimasukkan dalam syurga yang kekal abadi...

ﺁﻣِﻴْﻦُ ﻳَﺎ ﺭَﺏَّ ﺍﻟْﻌَﺎﻟَﻤِﻴْﻦ






Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

No Idea

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

HIGHWAY PALING SUNYI DAN GELAP