JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

Pada sesiapa yang mencari lokasi makanan yang sedap dan banyak pilihan menu salah satunya adalah Joe Cafe yang bertempat di Relau, Pulau Pinang. Kami kerap juga makan atau tapau untuk makan malam kami.

Antara menu favourite kami adalah Nasi Pecel Ayam, Nasi Pecel Lele (Keli), Nasi Ayam Penyet, Nasi Lele Penyet, Sate Padang, Chicken Chop, dan Bakso.

Ayam goreng untuk menu nasi nasi yang depa jual memang sedap, pekena dengan sup perghh terangkat, hanya sedap dimakan bila panas-panas.

Kami galakkan anda makan di gerai depa, nikmatnya lebih sikit hehehe almaklum panas-panas, fresh gitu. Sama juga dengan menu Bakso depa.

Kemain pedas terangkat kalau buh sambal khas depa. Macam kami biasa akan mix kan sambal dengan kicap manis yang depa sediakan.

Selain tu, paling popular kat situ keenakan Sate Padang depa. Kuah Sate Padang ni lebih kurang macam rasa masak lemak, tapi version pekat dan pedas sangat.

Makan panas-panas memang terangkat sangat. Tak pernah menghampakan. Chicken Chop yang depa jual pun tak kurang hebatnya.

Antara favourite kami sebab Chicken Chop depa ayam tak berminyak, ayam pun tak berminyak, ada depa sediakan sekali dalam set tu kentang dan hotdog. Kuah ada dua, satu black paper, satu lagi mushroom tak silap. 

Menu lain yang depa ada jual adalah Masakan Panas, Masakan Thailand, Sup Tulang, Sup Ekor, dan paling menarik depa ada jual juga pencuci mulut kek dan lain-lain.

Boleh try beli, harga pun sangat berpatutan. Ok done bagi review untuk lokasi makan Joe Cafe.

Warga Pulau Pinang dan warga Malaysia yang datang bertandang ke Pulau Pinang ni boleh la try datang. Depa buka gerai dari jam 6 petang sehingga 4 pagi. Bulan Ramadhan depa buka sehingga jam 5 pagi.

J O E  C A F E
016 474 8837

Tapau makan di rumah pasal MH hanya suka makan di rumah

Chicken Chop depa sangat meriah, di sebalik ayam ada sosej dan kentang yang banyakkk

Bakso depa cenggini 👍

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

HIGHWAY PALING SUNYI DAN GELAP

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

Macam Budak Sekolah Pula