RAGAM DIRI SENDIRI YANG PELIK DAN MERIMASKAN

Saat ini aku rasa macam nak termuntah. Hahaha. Aku sebenarnya tak boleh bau makanan yang sama aku makan tadi. Ni penyakit aku. Kalau kat rumah bila ada sesiapa yang lambat makan dari aku confirm aku akan rasa tak sedap bau kat hidung. Hahaha. Memang pelik. Itulah aku. Banyak sangat nak muntahnya.

Ada juga lagi satu sebab kenapa aku akan rasa nak termuntah. Keadaan tu bila mana aku makan sesuatu bersama minuman bersusu. Kiki. Contoh. Nasi goreng + milo panas. Hahahaha. Bengong. Tapi itulah hakikatnya. Siapa lama dah rapat ngan aku mesti tau la ragam aku ni. Huhu.

Cara nak elak muntah tu terkeluar aku minum air kosong laju-laju. Hahahahaha. Tadi makan lauk nasi putih + ayam kurma + sayur + daging goreng kicap (curi lauk daging kawan punya :P) . Fuhhh kenyang walaupun nasi sikit. Aiyoo. Semua tu berharga RM4 tak termasuk dengan lauk daging. Kawan aku punya sama macam aku tapi plus ngan daging RM6. Hahaha. Mahal beno jadinya!

Aku pernah snap satu gambar makanan aku beli kat kedai sebelah hostel. Nasi putih + daging, semua berjumlah RM4 tunai. Meroyan aku. Daging memang mahal eh? Fuhhh kalau mahal pun bagi aku RM3.50 pun ok. Tu aku menyampah duk Kuantan area hostel aku ni. Nak mahal-mahal pula la makanan kat student. Cian tau kami :( So, kepada pembaca yang bakal sambung belajar kat Kuantan nanti beware la eh dengan area Kuantan ni. Maaf Kuantan :P .



Mau? Meh RM4 :P


PERKONGSIAN


وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

Apakah Titian Sirat ?

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡