NASI PUTIH PAPRIK AYAM MASAKAN TAPAW KESUKAANKU

Sepanjang hampir 3 tahun aku bergelar student yang stay kat hostel ni nasi putih + paprik ayam lah paling aku gemar. Haha. Makan tiap malam pun takpe. Yekk patutla tembam :P

Aku belajar makan masakan ni pun dari sahabat rapat aku. Adira Nadiah aka Dira. Apa sebabnya sampai sekarang aku asyik order menu ni kat kedai hujung tu adalah lauk paprik ni berkuah, tak kering, ada sayur, ada ayam yummy. Kenyang kenyang kenyang.

Tak semua warung boleh masak paprik ayam dengan rasa yang memuaskan. Huhu. Apa-apa pun warung hujung sebelah hostel aku ni memang terbaik. Lauk pun banyak. Air pun banyak. Tak ciput tak kedekut. Sebab tu la ramai suka beli makanan & minuman kat situ.

Tadaaa mempersembahkan cik nasi putih + paprik ayam saya. Ergggh alhamdulillah kenyang ;)





PERKONGSIAN


وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU