Chrysanthemum Tea Antara Air Kesukaan Aku

Sambil aku rehat dari siapkan assignment ni, eloklah aku sambung merepek kat blog aku ni. Kali ni nak kongsi salah satu air kegemaran aku. Chrysanthemum Tea namanya :)

Pergilah mana-mana kedai kat luar sana,  kemungkinan besar memang aku akan beli air ni. Tu pun kalau kewangan tengah stabil. Ambil tanpa fikir dah.




Kalau tengah kering sikit poket, aku pilihlah air kotak ja. Haha. Murah sikit. Janji dapat basahkan tekak yang kering tatkala penat bershopping mahupun window shopping. 

Bila berjalan kat pasar malam atau pasar tani kalau bernasib baik jumpalah air ni. Sebab kadang-kadang je air ni ada kat pasar-pasar. Kat bazar waktu Ramadhan pun ada juga.

Fuhh rasanya segar :) Contohnya macam bawah ni. Cantik kan. Hahaha. Suci dan murni ja air ni. Geram ! Dapat yang kurang manis lagi syok rasa kat tekak. 




Ok setakat tu je perkongsian. Korang pun boleh kongsi juga apa minuman kegemaran korang kat komen post ni. Kot kot kita sama minat ke. Hehe. Tata korang. Sambung kerja. Hee :P

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

Apakah Titian Sirat ?

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN