BOBOK LEWAT

Macam ni lah gaya nya kalau buat kerja last minit. Wahaha. Semalam aku tidur lepas solat subuh, siapkan assginment. Dapatlah ilmu untuk segala anak cucu cicit Ujian-Ujian Batu Baur & Ujian-Ujian Bitumen. Kiki. Alhamdulillah dah setel. Ingat kul 5.30 pagi dah siap tu terus nak tidur. Tapi.. rasa macam tak selesa la pula badan ni. Masuklah bilik  air.




Si membe aku ni dah lelap dah, lampu bilik aku pun dah tutup. Dalam bilik air tiba-tiba aku dengar bunyi azan subuh. Haaaaa.. Ni nampak sangat tak bagi aku tidur ni. Takut terlajak tak bangun subuh. Apa lagi, laju-laju aku kuar untuk amik towel.

Fuhhh sejuknya air kemain lagi. Segar je rasa badan ni. Harap-harap ada la lemak yang pecah (ce baca post ni TIPS SIHAT NABI SAW) . Lepas mandi dengan gigil aku siap untuk solat subuh. Haaa lega dah buat ibadah.

Aku terpaksa juga tidur lepas subuh. Ecehhh ayat macam tak biasa pula tidur lepas subuh. Kaka. Dah siapa suruh gatal-gatal buat kerja last minit. Amik kau ! Hee. Walau apa pun perjalanan menyiapkan tugasan akhir sem ni masih jauh lagi walaupun final exam nak hampir.

Ni perkara biasa. Bagi tugasan pun lewat. Memang siap pun lewat la. Nak nya bagi masa kami tengah bz. 'Aah memang lambat le siapnya. Kecuali satu subjek ni, memang tugasan bagi dah lama cuma tugasan tu jenis hard core, maka agak lama tempoh untuk menyiapkannya. Hee (sengih tanpa segan) .

Kalau aku baik hati, maybe aku akan kongsi tugasan aku tu kat sini. Untuk generasi junior-junior meng'copy'nya. Tak payah lah korg susah-susah cari satu-satu kat tenet. Perghh memang perlukan tahap kesabaran yang tinggi. Hee. Nama pun kos engineering. Kesabaran amat diperlukan.

Ok sampai sini kisah merepek aku. Tata. Selamat beribadah. Wassalam :)

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

Apakah Titian Sirat ?

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

CARA JAWAB SALAM YANG DIKIRIM MELALUI ORANG TENGAH