SEKILAS LALU PERKAHWINAN KAKAK (PERNIKAHAN)

Pagi 24 November 2013, Ahad

Saya siapkan awak. Awak siapkan saya. Adil lagi cantek ;)






Abah gah bebel sebab butang baju tu susah nak masuk. Last² den yang betulkan ^^



With pengantin. Yapp ! Ni kakak saya, Wazirah :) Paksa dia berposing, dia faham adik dia gila snap picture.





Tadi butang baju melayu. La ni samping pula, dah lama sangat Abah tak pakai samping. So bila dia pakai jadi not condifent gituuu. Maka anak-anaknya lah yang membantu :)



Kakak sempat membebel :P



Mak saya yang cantik, bergambar dengan kakak sepupu saya yang rajin :)



Hantaran yang dah siap ! Make by Kakaks



Rajin bebenor orang Masjid Ubudiah hias tempat nikah ni. Alhamdulillah...



Kak Yus & anak-anaknya banyak membantu. Terima kasih sangat² :)



Abah & Tok Kadi :)



Dup dap dup dap. Huhuhuhu..




Lepas tu termenung. Huhu... Biarkan photographer yang snap picture.


وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

  1. Wahh omeynya tuan blog. Akaknya sudah. Adiknya bila pulak?. Hehe

    ReplyDelete
  2. Bambam gituu :D
    Doakan ye, tahun dpn InsyaAllah.. Hik3..

    ReplyDelete

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU