For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang
For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Pulau Pinang Asking Price Only RM 420,000 😃 💎 Worth Buy – Below Market Value! 📌 Unit Details : 🏢 Block D Level 22 (Total 32 Floors) 📜 Strata: Perfection Transfer Done 🏠 Type: Condominium 📐 Size: 900 sqft 📌 Freehold 🛏️ 3 Bedrooms 🚿 3 Bathrooms 🛋️ Fully Furnished 🚗 2 Carparks (Side by Side) 🌍 Unit Type: Freehold Public 💸 Maintenance Fee: RM179.52 / month 🏊♂️ Residence Facilities: ✨ Swimming Pool 👶 Playground 🌿 Sky Garden 🎠 In-door Playroom 🏋️ Gym 📚 Reading Room 🏀 Basketball Court 🏛️ Multi-purpose Hall 📍 Amenities (Ground Floor / Nearby): ☕ Richiamo Coffee 🧺 Coin & Wash Self-Service Laundry 🛒 Fresh 365 Mart 🥬 Kompleks Pasar Kelicap (Opposite) 🏸 In-door Badminton Court (Opposite) 🏢 Dewan Lengkok Kelicap (Opposite) 🏥 Klinik Kesihatan Bayan Lepas 🕋 Kompleks Tabung Haji 🏬 Setia Triangle ✈️ Penang International Airport 🥾 Bukit Papan Hiking Starting Point Kelebihan ...









Masjid negara satu-satunya Masjid yg rasa awkward.. bkn sebab apa.. sbb dia luas sgt... kalau jalan sorang rasa nak nangis ja TT^TT
ReplyDeletetambah gi toilet dia kejap depan ni kejap depan tu tataw mana satu ahaha..
A'a. Hehehehe. Pastu ada tmpt duk yg tepi kolam tu. Best ja.
DeleteToilet kemain banyak. Hehehehe :DDDD
ha'ah yg tuh best ^__^ hehe :D
Deleteyg toilet tuh tak best XDD ahaha
banyak sgt... ehehe.. XD
Hehehe. Betul3 ^^
Deleteterkomen dkat komen org lain.. ahaha XD
Deleteyups.. ^__^
Hehehe. Rajin kamu dtg komen ^^
Deletehehe ^__^ suka baca entri :D
Deletepastu adik pun ada cakap mulut nih bising nak komen semua benda :D
ahaha (takpe kan?) hehe XD
cantik nyaaaa rumah Allah ^^
ReplyDeleteKan2 ^^
Deletems form five penah pi masjid negara ni
ReplyDeletetime tu tumpang mandi/solat sbb nak pi jln2 ngan kwn sekolah haha
Banyak kemudahan kat sini kan. Best ja...
DeleteBilik mandi pun ada, banyak plak tu. Hee ^^
subhanallah, cantiknya :)
ReplyDelete^___^
ReplyDeletenanti ushalah masjid kat melaka pulak hehehe
ReplyDelete