Oh Blog Ku

Haa. Lama tak update blog. Sorry la, aku tak bawa balik lattop baby pink ku tu balik umah. Berat beg aku satgi, tak mahu. Biarlah Cik Sahabat dalam bilik tu jaga lattop tu. Hujung minggu yang agak tertekan, balik kena hari Isnin tak boleh hari ni (Ahad) . Tiket dah habis, siapa2 yang dengar aku habaq camni mesti bebel (lain kali beli tiket awal2, dah tahu tiket senang habis) . Dalam hati aku meraung dan menjerit (kalau aku banyak duit aku dah beli awal2 lah, ish! ) . Bila kita tak dak kat situasi seseorang tu janganlah nak salahkan 100% sangat, kita tak tahu alasan atau sebab orang tu wat camtu. So, hormat jela ye. Bukan korang yang susah, aku sendiri yang harung. 

Ada hikmah gak aku balik tiba2 minggu cuti Hari Malaysia ni, alhamdulillah. Mak wat makan2 sikit untuk kawan2 dia. Boleh lah tolong mak, adik ku yang 3 orang tu busy memanjang. Haha. Kakak pula kerja. Fikir punya fikir, kalau aku tak balik ni mesti mak sorang2 ja wat kerja. Alhamdulillah ALLAH aturkan macam ni. Maaf kepada Cik Sahabat ku di bilik 206 SPS kerana kelembapan ku pulang ke 'Asrama Halaman' (hik hik). 

Minggu depan ada lagi Test 2 yang perlu diselesaikan, subjek Hidraul, Sistem Elektrikal dan Binaan  Bangunan. Oh, hopefully dapat wat yang terbaik. Amin. Final pula makin menghampiri, Ya Allah kuatkanlah hati dan fikiran kami dalam menuntut ilmu. Jangan ada sifat malas yang membunuh kejayaan kami, amin. Kita manusia dan terutamanya sebagai remaja memang senang lupa pada tanggungjawab masing2. Tahun depan nak habis belajar dah. Cepat masa berlalu. 

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN

No Idea