KEBAHAGIAAN SEBELUM FINAL EXAM

Setelah puas berhujung minggu semalam, hari ini dengan rajinnya aku melangkah ke kelas. Aku ingatkan penuh kelas aku hari ini. Alhamdulillah sampai pukul 12 je, haa lega. Hari ni budak IKIP-UTM boleh lah bersuka ria melompat dan meloncat girang. Semua lecturer kita orang macam biasa setiap sem mesti akan ke UTM KL untuk bincang paper Final Exam akan datang. Hopefully penyelaras setiap subjek tak kejam.

Dengan senyuman yang sengih-sengih aku menunggu bas yang tak reti-reti nak gerak ambil kita orang ni balik ke hostel. Semua pelajar terpancar kegembiraan di wajah dorg hahaha. Al maklum lah hari ni kelas half day je, esok full day tak dak kelas. Budak IKIP jangan jeles ya kikikiki . Oh, cepat masa berlalu lagi 6 minggu nak Final Exam. Moga boleh buat dan pointer meningkat. Aamiin!

Aku dengar lecturer aku cakap cuti sem kami macam sem lepas only 3 weeks, oh redha n pasrah jela. Depa nak wat 3 sem 1 tahun sebab kami under IPTA. So, ikut jela apa yang depa tetapkan. Raya tahun ni pun tak merasa sangat sebab sedih tak dapat beraya rumah kawan sekalian yang ku sayangi dan rindui.

Minggu ni ada cuti Hari Malaysia, aku harap hari sabtu ni aku dapat berjalan-jalan ke rumah kenalan-kenalan aku kat Shah Alam. Maaf sangat-sangat pada sahabat sekalian aku tak sempat p rumah korg. InsyaAllah tak tahun ni tahun depan, aamiin mudah-mudahan panjang umur.

Rindu keluarga sangat. Aku harap aku balik nanti temui kegembiraan, kepada Muhammad Witri dan Muhammad Wafiq buat lah lawak selalu. Rindunya kat korang, adik-adikku termasuklah Wanema cengek. Rindu korang masa kecik-kecik comel sangat. Sekarang korang dah besar, nak wat macam mana dah lumrah hidup semua makin membesar termasuklah aku ni wakakaka. Oh rumahku syurgaku, nantikan kepulanganku insyaAllah. Tazabar....


Dulu mereka comel sangat, sekarang mereka sudah hensem.

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN

No Idea