Subjek Sejarah Yang Membosankan dan ...



Aku faham perasaan budak yang jawab soalan sejarah atas ni . Oh ! Sejarah sangat membosankan . Bagi aku sejarah yang ada dalam silibus pelajaran dari aku Form 1 hingga Form 5 semua bohong belaka . Maaflah , Allah telah kurniakan akal fikiran pada aku dan aku boleh fikir mana baik dan mana buruk . Mana betul mana salah . Rujuk Al Quran dan Sunnah InsyaAllah hidup kita tak tertipu dengan kuasa jahat yang ada di sekeliling kita . Baca buku , InsyaAllah bila kita ada minat membaca dan adanya ilmu pengetahuan dalam diri kita orang lain memang takkan berani pijak atau hancurkan kita . Jangan fikir kami bodoh lah yahudi . Pada kerajaan Malaysia terima kasih sangat-sangat lah ambil silibus Sejarah yang penipu sangat ni bawa masuk Malaysia dan bagi kami belajar .

Bila aku dah belajar kat IPT lagi terang Allah SWT tu tunjuk kenapa subjek Sejarah sahaja aku tak minat . Akan datang aku explain kenapa aku cakap sejarah yang kita pelajari tu tak betul , yang pasti kita memang ditipu , haha . No wonder lah aku tak minat sejarah  . Maaf sangat2 . Except Sejarah Islam (Sirah) . Ni memang best =) Ok daa . Wassalam .


Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN

Nyahkan Jerawat Dengan Topeng Oat