RIBENA PERCUMA BEG COOLER 🎁

Malam tadi lepas Maghrib macam biasa keluar beli barang niaga MH, lepas tu menuju ke Giant Bayan Baru.

Masuk ja nampak ada offer Koko Crunch kotak sederhana tu hanya RM5 lebih ja korg.

Jalan punya jalan nampak lagi sesuatu yang menarik. Ribena botol kurus panjang ada free gift hikhik.

Apa lagi buat muka comel kat suami, suami kata ambilll. Huhu yeahhh! Best beno beli something yang ada free gift ni. Heeeee...

Kali ni Ribena beri percuma 1 beg cooler yang ada tiga pilihan warna. Kita pilih colour biru, sangat cool ok coraknya.

Korang kalau nak grab boleh la standby usha mana² pasaraya yang korg akan pergi coming soon.

Selamat mengumpul barang free gift :)






وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU