Miow Yang Rajin Menziarahi Rumah Jiran

Kebiasaannya miow ni akan datang ke rumah tiap-tiap hari. Sama ada tunggu depan pintu rumah atau saja buat-buat lepak area tangga aras rumah kami, buat-buat macam tengah nak tidur gitu. Dengar pintu rumah kami buka, mesti miow ni bangun dan dengan muka tak malu terus masuk rumah kami kah kah kah. Kadang, Abah, Kakak atau Adik-Adik bawa masuk miow ni. Kalau lama tak datang tu maksudnya tengah merajuk. Biasa merajuk sebab Abah kuat sangat gurau dengan miow ni. Hahaha. Contoh percik air kat miow ni, miow ni sangat takut dengan air. Bunyi air menitik pun dah buat muka cuak ! Suka main dengan miow ni. Bagi mam & minum. Masukkan dia dalam kotak. Haa.. Dia suka kotak tau. Hoho. Oh ye, miow ni milik jiran kami. Dorg bela banyak miow.

Antara koleksi picture ^^


Milik Picture Wahidah BME. Sila hormat :)

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU