Ketinggian Melampau Burj Khalifa Dubai

:D Memang lah melampau, biasalah dah ada kat peringkat akhir zaman ni memang manusia berebut-rebut nak pacak bangunan tinggi-tinggi. Aku tengok picture ni pun gayat. Bagilah aku berjuta-juta duit, memang aku rasa aku takkan naik Menara Burj Khalifa ni. Dah pun dapat official title "Tallest Building in the World" dengan ketinggian 829.8m (2,722 kaki) dan bangunan ni telah dirasmikan pada tarikh 4 Januari 2010. Ce tengok beza bangunan ni dengan bangunan-bangunan tinggi yang ada dalam bumi ni. Jauh beza kan-kan? Menempah maut, tu jela komen aku. Sekian..


Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN

Nyahkan Jerawat Dengan Topeng Oat