HADIAH DARI ALLAH SWT

Pertemuan yang tak disangka...

Hantar sepupu, Shasha p Terminal Bersepadu Selatan TBS. Masa nak naik tangga ada suara yang memanggil nama aku. Wuyoo ! Ejan la.. Mak oi. Aku excited sangat. Sebelum tu memang aku ada ajak membe² aku lepak tapi semua bz ada hal masing-masing.

Rupa-rupanya Allah nak temukan aku dengan Ejan. Tak sangka aku kali ni Ejan cuti dia balik KL, bila Ejan cte barulah faham dia tengah cuti mid sem. Ada macam-macam hikmah bila jumpa Ejan ni. Aku tak tahu Platform untuk tunggu bas, tanya Ejan dia tau. Hik2.

Selalu juga dia turun situ. So setel ! Walaupun sampai TBS last minit jugalah. Rasa lega bila Shasha dah turun ke Platform yang dia kena pergi.

Hari tu memang aku rasa macam nak ucap Alhamdulillah sepanjang masa. Thanks Ya Allah sebab temukan aku dengan sahabat aku ni. Last jumpa 2011 :( Lama sangat tak jumpa. Keadaan tak mengizinkan.

Kami lepak kat KFC sembang lama-lama. Then shopping jap kat kedai-kedai dalam TBS tu. Memang awesome tempat tu. For those yang kaki shopping jela kot AWESOME tu. Kikikiki. Sehari tu tak puas jumpa and spent time dengan Ejan.

Hope dapat jumpa dia lagi akan datang. Dia sambung blaja kat UTHM bulan 2 masa tu. Moga dia sukses dalam pelajaran. Kita kawan sampai bila-bila dan selamanya Ejan even kita tak selalu jumpa. Always miss and love you. Berat hati nak tinggalkan dia :'(



وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

JOE CAFE RELAU PULAU PINANG

Peristiwa Memali Antara Bukti Kerajaan Malaysia Kejam! (SIRI I)

No Idea

Hak Masing-Masing