CADANGAN HADIAH UNTUK HARI PERKAHWINAN KENALAN 🎁

Teringat di suatu pagi yang lalu ...

Aku pandang ja extension plug yang melekat kat dinding dapur rumah aku ni, sambil aku tunggu air yang aku isi dalam washing machine. Tiba-tiba aku terfikir, sebenarnya ada banyak ja lagi pilihan untuk hadiah perkahwinan yang boleh kita bagi. Kadang-kadang aku asyik dengar peralatan yang sama ja orang bagi untuk si pengantin baru.

Baru-baru ni sepupu aku kahwin, dengar cte dia dapat 4 dapur memasak. Mak oi! Hahaha. Maybe memang dah trend kot. Aku rasa ada banyak lagi pilihan lain malah lebih murah dari harga dapur masak. Apa kata korang tengok dulu cadangan aku ni. Bila korang beli berlainan barang mungkin dapat melengkapkan peralatan dalam rumah si pengantin baru hikhikhik. Antaranya

1. Extension Plug
2. Alas Kaki
3. Rak Buku
4. Rak Kasut
5. Set Meja Makan
6. Set Sofa
7. Washing Machine
8. Set sudu, garpu, dan seangkatan dengannya
9. Pemanas Air
10. Jug Air
11. Iron
12. Iron Board
13. Penyidai Tuala
14. Clothes Hanger
15. Rice Cooker
16. Kipas
17. Penyapu dan Penyodok Sampah
18. Baldi, gayung, dan peralatan dalam bilik air
19. Set Alas Tilam & Bantal
20. Buku-buku Agama
21. Selipar Jamban
22. Ubat-ubatan
23. Tuala
24. Vacuum
25. Aircond
26. Meja Komputer
27. Tikar / Permaidani / Karpet
28. Oven 
29. Perhiasan
30. Bingkai Gambar
31. Penapis Udara
32. Penapis Air
33. Pengering Rambut
34. Set Periuk

Korang ada cadangan lain tak? Kalau ada komen kat bawah ngehehehehe.




وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²