1 NOVEMBER 2012 UMUR 21 TAHUN

Alhamdulillah umur dah genap 21 tahun. Betul-betul genap bila dah lepasnya subuh hari ni. Tepat kul 12 malam tadi, orang pertama wish Adira my best friend. After tu Ac junior aku, duk bilik blkg. Cukup mereka wish & doakan kebaikan aku pun ok. After that lepas aku mandi (jgn mandi mlm :P) junior aku lg sorg, Min pula wish. Siap nyanyi-nyanyi. Very appreciate. Malu :D



Oh ya! Actually membe skola lama aku Hazimah ada wish smlm ptg. Hihi. Awal sgt. Rindu dia n adik kembar dia Haziqah. Hope sgt dpt jumpa korg one day nnt. Aamiin. InsyaAllah. Dalam kul 1 pg td aku g bilik blkg p urut kepala Dira. Dia pening. Lagipun kesian esok dia ada paper Hidrologi sekali ngn Ac, baru ptg td jwb Design 1. Sama cm aku sem lps. Mmg serabut sgt situasi cmni. Haha. Apa bleh wt nama pun nak berjaya kan. Tempuh ja. InsyaAllah ilmu berkat kejayaan pun comform dpt.

Sambil urut dorg nyanyi-nyanyi lagu bufday "Allah selamatkan kamu" hihi. Macam-macam dorg ni. Dlm dorg bz-bz pun masih ada ms happykan aku. Sem dpn aku dah takde kt sini. Ni sem last aku. Tu rasa aku nak update blog aku cte pasal bufday aku. Huhu. Benda ni kira cm diari aku. Huha. Then aku ada rakam video, tu la first video aku rakam sebagai kenangan sepanjang aku study kat sini.

Pastu lepas dah habis urut Dira sambil sembang-sembang, dorg mula study. Kesian dorg, aku faham sbb aku prnh ada situasi cmtu. Aku suka tgk dorg study hard. Bagus. InsyaAllah dorg akan berjaya. Then tak lama tu Ac bagi aku makan 2 bar coklat cadbury. Wakaka. Yummy. Kek takda tapi coklat ada. Ok la tu :) Oh aku makin tua. Zaman remaja aku dah TAMAT sama sekali. Aku dah masuk peringkat DEWASA. Dah TUA. Oh tidak!




Sekejap ja masa berlalu. Anak mak & abah dah besar dah. Belajar pun hampir habis. Lagi beberapa hari ja lagi nak TAMAT. Maksudnya anakmu ini dah boleh dikahwinkan dengan Muhamad Hafiz. Huhuhuhu. Lagi seronok kalau dapat kawin awal. Yekk gatal. Hee. Apa boleh buat. Tak elok lama-lama bercinta. Tak manis macam gula sebab akan dipandang pahit macam peria oleh masyarakat. Tak elok. Mudah-mudahan dipermudahkan urusan kami berdua. Aamiin.

Setiap tahun ada kenangan ulangtahun kelahiran aku. Terima kasih sesiapa yang ingat. Aku hargai sangat. Zaman teknologi ni lagi mudah orang nak tahu tarikh lahir kita. Depa byk wish oo kat FB. Wajib-wajib. Huhuhu. Thanks kat semua yang wish :) Mohon doa dari kalian. Sayang semua

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

LIRIK DAMBA KASIH