UNBOXING FREE GIFT DARI LIBRESSE OCTOBER 2020

Petang tadi MH decide pergi Mydin Bukit Jambul Mall. Macam biasa seminggu sekali topup barang yang dah habis.

Ok antaranya adalah tuala wanita. Paling paling suka brand Libresse. So mata cari dulu brand ni yang ada FREE GIFT wakakaka. 

Mula² nampak yang ada free tambahan pad. Lepastu mata melilau lagi, jalan merayap jauh sikit cari².

Uit sekali terjumpa ha ada FREE GIFT beg la! Pandai depa naa sembunyikan hahaha. Depa buh kat barisan bawah.

Stok yang ada FREE GIFT beg ni tinggal tak banyak sangat. Untung ya saya. Hikhik. Ya bende macam ni memang suka sangat.

Berguna bukannya apa. Beg ni aku tak dapat agak besar mana masa amik. So aku grab ja mana yang paling dekat.

Yela kan takkan aku nak kalihkan sume pad tu sampai dapat apa yang aku nak. Tak elok, tak baik. Kesian depa kena susun nanti. Kita jangan susahkan orang.

So aku amik, aku sengih jela kat laki aku. MH dah biasa dah bininya memang suka FREE GIFT ni. Kebiasaannya dua brand ni yang akan buat FREE GIFT ni.

Jenama LIBRESSE dan KOTEX. Bagus sangat depa ni. Membantu, marketing strategy yang berjaya ye. FREE GIFT ni ada 4 pilihan warna. Tapi sorry takda contoh warna lain heee.

Sis punya warna kuninn pink soooo cute! Sebagai sorang wanita saya amat menyukainye ponnn. So inilah FREE GIFT untuk bulan ni 🎁 Buat jadi beg telekung la. So cute!







Comel kan? Rasanya kat semua pasaraya ada jual. Mydin, Tesco, Giant dan lain-lain. Selamat shopping awak semua!


وحيده

MAHU JUAL / BELI HARTANAH? Wahidahbmeproperty.com
Mari Beli Hartanah
YOUTUBE CHANNEL
Pasemboqtempe Channel

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²