BATIK OVEN PENSONIC LIMITED EDITION 💃

Ini satu perangkap. MH kata nak beli ni senang nak bakar² ayam ke daging ke. Bila dh aku bakarkan ayam dia kata pula 'Sayang jom esok beli bahan buat kek' .

Haaaa tudiaaaa, halus ja mainan. Kita ni sayang suami, MH ni suka makan manis², bahaya kalau aku bagi muka.

Jaddddi kek sebulan sekali sudah la ye bangg. Kau pagi² dah la suka bantai kuih muih manihhh². Kalau kek choc indulgence best gk niii. Ehh alamak aku pun dh terpengaruhhh. Bahaya² !








Batik Oven by Pensonic! Dah la harga murah, cantik plak tu. Masa kami beli ni last stok. Rezeki betol. Alhamdulillah. Sedap mata memandang.

Terima kasih ye Pensonic keluarkan oven secantik ni. Tak tahu lah ada lagi ke tak kat pasaran. Aku beli ni kat Tesco Extra Sungai Dua Pulau Pinang.

Korang kalau berminat boleh la tengok kat Tesco terdekat. Bersama-sama kita kumpul barang yang unik kebabommm 😂

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU