Kerja Oh Kerja

Macam belum bersedia lagi sebenarnya. Apa-apa pun aku harap tahun 2013 ni ada rezeki aku dapat kerja yang terbaik untuk diri aku. Entahlah, susah nak cerita apa yang kita rasa. Cuma harap orang sekeliling tak mempersoalkan hal urusan hidup aku. Just sokong ja apa yang aku nak buat kecuali lah kalau pada hal-hal yang memudaratkan.

Em. Esok Witri & Wafiq pun dah ke skola semula. Cepat masa berlalu. Tup tup dari 12 Nov tu aku balik dari Kuantan until now aku still lagi dengan family. Ye duduk dengan family memang best dan tipulah takda juga kekurangan nya. Tapi tu tak payah cte la. Benda normal la dalam hidup. Aku dalam dilema. Cuma aku berharap Allah tunjukkan aku jalan yang terbaik. Itu saja.




Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

Kelebihan Dan Kekurangan Tinggal Di Kondominium 🏙️

12 Barisan Manusia Menuju Ke Akhirat

Lagu Nasyid Menenangkan Hati 🎧

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK