FILEM HINDUSTAN PALING AWESOME 3 IDIOTS 📺

Housemate aku telah promote aku tgk cte 3 Idiots awal tahun 2012 ni . Aku rasa ramai juga yang dah tengok sebab dengar cte TV dah pasang . Kat Astro  Box Office pun dah tayang . Ada sedikit ketinggalan  la aku . Haha . Xpe , ketinggalan tengok cte je pun . Cte tu memang best sangat ! Aku suka , cte yang ceria , penuh pengajaran , dan sangat lawak . 

Pengisian yang merangkumi kehidupan manusia , maksud aku macam cte tentang keluarga , kawan-kawan, cinta, belajar, kerjaya dan banyak la lagi . Korang yang tak tengok lagi try lah tengok . Tengok sekali nak lagi =)

All izz well . Comel sangat ayat ni, like it . Kat bawah ni aku sertakan babak2 dalam filem ni dan tak lupa sangat2 pemandangan2 cantik kat daerah Ladakh di India dalam filem ni . Cte ni dah la best, pemandangan pun best . Terbaik lah . Ok layan 















Apa lagi...
Moh le kte tgk ramai²

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

No Idea

BENCI DOSA BUKAN PENDOSA

HIGHWAY PALING SUNYI DAN GELAP