KEJADIAN DALAM DEWAN PEPERIKSAAN

Setelah lama menunggu giliran diri untuk menghadapi exam sem ini , akhirnya petang tadi sampai sudah giliran aku .

Paper yang mula jam 3 petang tadi agak kelam kabut sebab bas lewat sampai .

Al maklum lah si pemandu bas berjantina lelaki , of course sebab tunaikan ibadah solat jumaat .

Alhamdulillah juga sebab paper mula petang walaupun risiko tinggi untuk ngantuk selepas makan tengah hari .

Bersyukur kerana  banyak masa aku boleh hafal ilmu subjek Binaan Kejuruteraan Awam ni .

Subjek ni fully membaca . Hee, tengah hari + membaca = mengantuk . Paham kan anak² semua =)

Pendekkan cerita masa tengah jawab paper tadi kedengaran ringtones nset seseorang berkumandang .


Gambar Hiasan


Kalau jadi kat aku tu comfirm segan . Dalam dewan besar gedabak pula tu , hee .

Ringtones tu lagu english yang top sekarang If I Die Young , tapi pemilik nset yang berkumandang tu lelaki . Hee .

Dah pesan awal² dah off nset , silent vibrate only tak mahu . Kan dah malu . Wakaka! 

Kisah seterusnya

Kawan² aku kata kalau aku dapat paper aku takkan pandang kiri kanan , hee . Laju je melulu .

Aku memang jenis camni , kalau pandang kiri kanan bukan dapat apa pun . Ada jawapan tak pa juga .

Aku taknak hafalan² aku terbang ditiup angin . Hehe . Susah tu nak hafal bukan macam makan coklat yang sedap tu .

Sama juga dengan Cik sahabat ku , dia pun ada paper hari ni kebetulan petang juga .

Cik sahabat ni semester 3, kami kenal dah lama dari kolej lama . Dia pun macam aku juga suka tak pandang kiri kanan kalau jawab exam .

Sampai kami duk sebaris pun tak perasan . Selang 1 orang , orang yang tengah² tu budak kelas dia . Hee . 

Itu yang berlaku tadi , balik hostel pula tengok babak kegembiraan pelajar lain balik rumah masing².

Bercuti untuk perayaan sambutan Hari Raya Korban . Kami tak balik , berkorban untuk study subjek yang akan datang .

Kepada semua umat Islam Selamat Menyambut Hari Raya Aidiladha . Moga kita semua peroleh kebaikan dan manfaat di hari raya korban tahun ini . Amin Ya Rabbal'alamin . 

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN