CHICKEN CHOP SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA PENANG

Semalam meniaga halfday. Jadi kami balik awal. Suami ajak pergi makan kat Food Court Tesco Extra Sungai Dua.

Jadi pergilah menuju ke sana. Tekak dah bosan makan nasi lauk. Aku kata kat suami aku nak makan sizling. 

Tapi terlalu depan kedai western food, tergoda pula. Makan terorder la Chicken Chop Mushroom punya sauce. 

Aku sejenis memang tak berapa dengan sos lada hitam, heee. So lega la saucenya adalah mushroom. 

Aku order sekali dengan Mushroom Soup. Aduhai bahagia benor rasa hati. Lepas tu suami punya hal setel dah. 

Aku suh suami aku makan dulu. Dia pun melayan la. Jarang bini dia macam ni beli sendiri, rajin order. Hahahaha! 

Selalu nak apa makanan lain ke sekalipun, minta dia yang orderkan. Entah kenapa kali ni order sendiri.

Then aku pun pergi beli aiq pula. Dok fikir nak minum aiq apa. Sekali idea kuar, beli Laicikang. Sempoiiii...


Chicken Chop RM10.40

Mushroom Soup RM2.00

Laicikang RM2.50


Alhmdulillah atas nikmat yang Allah SWT berikan. Semoga kita sentiasa jadi manusia yang bersyukur. Aamiin!

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU