CUTENESS COLLECTION BOX

Post yang menggedik 



Sebenarnya masa ni baru habis kemas-kemas barang peribadi. Kalau tak, bersepah. Hahaha. Cth kotak kerongsang tu. Kan nampak kemas dah tuuu. Heee...


 
Kotak kerongsang ni dari tahun 2009. Lama dah, still sayang nak tukar ngan bekas lain. Perfume One Drop tu pun Abah yang bagi. Sayang sgt :)



Cantik tak bekas ni ? I like. Hik3. Dapat free masa aku beli T**** W***** Libresse. Korg kalau nak ada koleksi bekas ni beli la kat. Pasaraya SNS Ali Seksyen 20 Shah Alam heeeeee...



Setelah berperang ngan idea dalam kepala ku yg terdapatnya akal. Decide pindahkan barang² perhiasan masuk dalam bekas comel ni. So bekas sebelum ni bekas jem coklat nutella dh dijadikan tabung. Hik3... Agak lambat sedar diri sikit, skrg baru nak menabung :D 



Salah satu item yang aku beli dari apa yang aku jual kt Kedai Mukabuku HaWa. Bag make up. Hahahaha. Kau make up ke Wahidah? Nganga... Make up bila dinner, bila hari raya tu pun ikut kerajinan, make up juga bila dtg penyakit gila nak bercelak. Ngee.

Abah kata tak elok pakai krim-krim muka tu semua. Tu yang merosakkan muka kita. Tapiiiii................ Mak pula salu bebel tiap kali aku keluar rumah. Pakai la bedak kt muka, lipstick sikit............

Form 2 until awal Form 4 aku memang selalu pakai krim muka. Tapi tak tahu kenapa, bila pertengahan Form 4 aku jadi malas ngan benda2 tu semua. Until now. Sebenarnya aku dah jatuh cinta ngan natural beauty ♥

Sekian post poyo lagi menggedikkan dariku

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

CARA SETTING GAMBAR SELFIE UBAH KEPADA POSISI BUKAN CERMIN 💡

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN