Dua Minggu Sudah !

Alhamdulillah. Dah masuk dua minggu ada dalam dunia pekerjaan. Setakat ni mmg selesa sangat dengan kerja. Harap sangat2 dipermudahkan cara untuk pergi & balik ke tempat kerja. Huhu. Syukur juga dapat bekerja kat company tu. Banyak kelebihan dari kekurangan. Aku cuma manusia biasa yang sentiasa mengharapkan kebaikan.

Tetapi andai ada kekurangan atau keburukan suatu masa nanti, aku berharap aku terus bertahan :) Zaman diploma dah banyak mengajar aku erti kesabaran, bila berhadapan dengan masalah. Terima kasih Ya Allah atas kurniaan & kelebihan yang diberikan :)

Bekerja dengan kawan sekolah lama, alhamdulillah. Ni satu kelebihan, walau terkadang dorg bz ke site. Dengar cte aku pun bakal juga bekerja kat site. Mudah-mudahan semua berjalan lancar. Hazimah & Haziqah kawan sekelas aku masa tingkatan 1. Masa form 3 sekali lagi aku & Hazimah  sama kelas. Kami rapat masa zaman menengah rendah. Masuk form 4 until form 5 jarang contact. 2009 bertemu kejap :D sbb bekerja sama-sama lepas SPM. Then tengah tahun 2009 tak berkesempatan berjumpa until la 2013. Aiyaaa !

Syukur Allah pelihara hubungan persahabatan.


Wahidah Hazimah Haziqah

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU