Dua Minggu Sudah !

Alhamdulillah. Dah masuk dua minggu ada dalam dunia pekerjaan. Setakat ni mmg selesa sangat dengan kerja. Harap sangat2 dipermudahkan cara untuk pergi & balik ke tempat kerja. Huhu. Syukur juga dapat bekerja kat company tu. Banyak kelebihan dari kekurangan. Aku cuma manusia biasa yang sentiasa mengharapkan kebaikan.

Tetapi andai ada kekurangan atau keburukan suatu masa nanti, aku berharap aku terus bertahan :) Zaman diploma dah banyak mengajar aku erti kesabaran, bila berhadapan dengan masalah. Terima kasih Ya Allah atas kurniaan & kelebihan yang diberikan :)

Bekerja dengan kawan sekolah lama, alhamdulillah. Ni satu kelebihan, walau terkadang dorg bz ke site. Dengar cte aku pun bakal juga bekerja kat site. Mudah-mudahan semua berjalan lancar. Hazimah & Haziqah kawan sekelas aku masa tingkatan 1. Masa form 3 sekali lagi aku & Hazimah  sama kelas. Kami rapat masa zaman menengah rendah. Masuk form 4 until form 5 jarang contact. 2009 bertemu kejap :D sbb bekerja sama-sama lepas SPM. Then tengah tahun 2009 tak berkesempatan berjumpa until la 2013. Aiyaaa !

Syukur Allah pelihara hubungan persahabatan.


Wahidah Hazimah Haziqah

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

CARA SETTING GAMBAR SELFIE UBAH KEPADA POSISI BUKAN CERMIN 💡

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN