No Idea

Hahaha. Tengok title atas ni, aku memang takda idea. Takda mood nak menulis-nulis, ngee. Sibuk uruskan bisnes online, Kedai Mukabuku HaWa . Jemputlah mai jenguk-jenguk. Tapi wanita je eh. Hik3. Semua item-item wanita ja kat sini.

Fuhhh. Apa-apa pun ni boleh jadi kerja sampingan ja. Sebabnya, item-item yang dijual bukanlah keperluan yang perlu dibeli tiap hari :D Tapi kena teruskan juga, sementara aku dapat kerja yang tetap. Hopefully ada rezeki, sentiasa usaha dan menanti :')

Sabtu lepas ada menghadirkan diri temuduga kat Old Town Petaling Jaya. Dekat ngan tempat keja Abah. Abah yang hantarkan, selamatlah Abah cuti hari tu. Position Admin Executive. Alhamdulillah berjalan lancar, tapi akan ada temuduga kali kedua. Nama akan di shortlist kan.

Tak mengharap sangat, walau dari feedback dorg memang ok. Kalau dapat syukur alhamdulillah. Sebab gaji ok, tempat keja pun ok, skop kerja pun tak lari dari minat. Cuma maybe besar kemungkinan ada ketakutan nak g tempat kerja. Naik moto. Penunggang & pemandu skrg byk berperangai hantu. Tetaplah ajal maut hak Allah. Aku menunggu dan terus menunggu. Moga bulan 3 ni ada rezeki. InsyaAllah :)


Comments

P O P U L A R

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

For Sale ๐Ÿ”ฅ Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

PELIHARA KELUARGAMU

Tentang Mak (Renungan Bersama)

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG