Rumah Selamanya

Teringin rasanya duduk rumah lama-lama. Berat hati nak g kerja. Selamatlah tak dapat kerja lagi. Aku nak teruskan berbisnes online. Sambil tu boleh lah aku bantu mak aku buat kerja-kerja dalam rumah ni. Walau tak banyak macam mak aku buat, tapi sekurang-kurangnya aku ada untuk teman mak aku. Kesian tengok mak buat kerja penat-penat.

Abah pun sama walaupun dia ada permanent job as police, tapi abah jenis suka berbisnes kecil-kecilan, berbekalkan pengalaman packing makanan yang pernah aku ada dan ilmu yang diajar dari abah aku boleh tolong abah. Em. Harap mak abah senang. Rasa nak duduk sini sampai bila-bila. Tapi aku wanita, bakal jadi isteri orang suatu hari nanti. Nak taknak aku kena terima hakikat.

Apa-apa pun dengan masa yang berbaki ni, aku nak lakukan yang terbaik untuk mak dan abah. Sayang sangat mak n abah. Muah ! Anak mak abah ni memang sengal sikit, suka perangai macam budak-budak. I just miss them. Apa salahnya nak mengada-ngada ngan mak abah sendiri kan. Hee. Aku senget dengan family aku ja :D






Comments

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

CARA SETTING GAMBAR SELFIE UBAH KEPADA POSISI BUKAN CERMIN 💡

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN