Rumah Selamanya

Teringin rasanya duduk rumah lama-lama. Berat hati nak g kerja. Selamatlah tak dapat kerja lagi. Aku nak teruskan berbisnes online. Sambil tu boleh lah aku bantu mak aku buat kerja-kerja dalam rumah ni. Walau tak banyak macam mak aku buat, tapi sekurang-kurangnya aku ada untuk teman mak aku. Kesian tengok mak buat kerja penat-penat.

Abah pun sama walaupun dia ada permanent job as police, tapi abah jenis suka berbisnes kecil-kecilan, berbekalkan pengalaman packing makanan yang pernah aku ada dan ilmu yang diajar dari abah aku boleh tolong abah. Em. Harap mak abah senang. Rasa nak duduk sini sampai bila-bila. Tapi aku wanita, bakal jadi isteri orang suatu hari nanti. Nak taknak aku kena terima hakikat.

Apa-apa pun dengan masa yang berbaki ni, aku nak lakukan yang terbaik untuk mak dan abah. Sayang sangat mak n abah. Muah ! Anak mak abah ni memang sengal sikit, suka perangai macam budak-budak. I just miss them. Apa salahnya nak mengada-ngada ngan mak abah sendiri kan. Hee. Aku senget dengan family aku ja :D






Comments

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

PELIHARA KELUARGAMU

Tentang Mak (Renungan Bersama)

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG