AMBIL RESULT SEMESTER AKHIR!

Pantas ja masa. Sedar-sedar dah hampir sebulan final exam sem last berlalu. Esok gerak ke Kuantan dengan Dira, naik bas dari Pekeliling. Pergi sehari awal, sebab takmau kelam kabut. Oh minggu ni & minggu lepas minggu yang sangat sibuk. 

9 Disember jumpa Bai, Aina & Ju . Semalam 10 Disember pun sama kuar dengan Bai & Ju. Hantar Ju ke Rawang. Sangat best ! :))

13 Disember amik result. Em sekarang memang rasa biasa-biasa ja. Tengok la bila dah sampai kat library nanti mesti tangguh-tangguh masa nak amik result. Sem last punya result aura lain sikit. Apa-apa pun diharapkan result tak jatuh macam sem sebelum ni. Biarlah menaik dari menurun.

Malas nak target lebih-lebih takut nanti kecewa. Hoho. Em, teringat masa amik result sem 5. Seronok ja tengok senior-senior yang dah habis study. Now ! My turn :)) Hee.


Akan merindui zaman menuntut ilmu !

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU