SEMESTER AKHIR 2.0

Semester 6 Part 2.0

Nak kongsi picture ngan awak-awak semua. Hee. Alhamdulillah setelah setahun berhenti pakai nset berkamera sekarang aku dapat beli nset berkamera baru.

Gantikan nset yang dirembat oleh hamba Allah di Terminal Makmur tahun lalu. So beware la korang yang datang kat Terminal Makmur Kuantan Pahang tu.

Aku memang jenis suka simpan kenangan. Suka bebeno snap picture pemandangan even aku bukan budak photographer.

Benda ni hobi aku sejak Abah bagi fon Sony Cyber Shoot yang hilang tu. Sekarang aku ada teman baru juga teman baru pada nset nokia comey hee.

Nokia Asha 300 aku mampu. Alhamdulillah. Berbekalkan memori 8GB tu dh lebih dari cukup. Wakaka.

Antara picture-picture yang di snap untuk kenangan sem akhir kat IKIP International College Kuantan Pahang.


Beg pergi ke kelas, keychain AC bagi, dan fon Nokia yang banyak berjasa.


Semakin banyak sofa depan TV kat Student Centre IKIP 3 ni huhu.


Sekitar Student Centre. Ada terpacak satu mesin topup untuk Celcom.


Hanger siapa tertinggal tu?


Dalam bas kepunyaan IKIP International College.


Tanjung Lumpur Kuantan Pahang.


Tanjung Lumpur Kuantan Pahang


Selalu kalau traffic light merah aku perati je office ni, macam tak terbela je.

Kedai Jual Tanaman di Kuantan Pahang.


Salah satu rumah mewah kt Kuantan yang aku suka.


Deretan rumah teres sekitar Kubang Buaya Kuantan Pahang.


Rumah sewa teres milik IKIP, khas untuk bdk IKIP Kubang Buaya (Sijil Kemahiran).


Round board paling kecil yang ada kat Kuantan huhuhu.


Simpang ke Casa Perindu Alor Akar akan jumpa dulu Restoran Kim Kee.


Asrama Casa Perindu yang IKIP Intternational College sediakan.


Almari sorang satu

Pakai cadar skola teknik dulu. Jimat :P Lagipun kemas. Also match ngan my lappy PINK.

Cehhh sebelum snap kemas dah dulu huhu

Sekian tayangan free :) Semua gambar dijadikan memori suatu masa nanti kalau rindu ngeeee... 

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

HIGHWAY PALING SUNYI DAN GELAP