BILA AKU KESEORANGAN

Mudahnya airmata ini mengalir tatkala diri ini keseorangan, aku memang begini.
Mengapa aku mudah mengalirkan airmata?
Kerana aku sudah lalui segala ujian yang DIA kurniakan itu.
Kerana ia amat perit.

Aku lebih tenang pabila duduk sendirian.
Aku bagaikan terasa sedang berhadapan dengan SANG MAHA ESA, ia sangat menenangkan.

Beginilah keadaan diriku yang tidak serik-serik melakukan kesilapan.
Begitu payah dan sukar aku buang segalanya.

Gembira dan bahagia hanyalah sementara, akhirnya kesilapan itu berulang kembali.
Gugurlah sekali lagi airmata, maka kesedihan dan kepedihan pula yang mengunjung diriku ini.

Tinggalkan aku, tinggalkan aku untuk seketika.
YA ALLAH, ampuni daku dan aku mohon KAU tetapkanlah hatiku ini.




LAIN LAIN


وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

  1. btol.. bila keseorangan kte pasti tenang.. smoga ALLAH mantapkn iman kita smua.. amin.. :D
    Follow ur blog.. hehe..

    ReplyDelete
  2. Yup..hakikat hidup..
    AMIN YA RABBAL 'ALAMIN.. :)
    TQ, hihi.. selamat mebaca..

    ReplyDelete
  3. Subhanallah...hebat..isilah masa lapang anti dengan sentiasa ingat akan segala kurniaan dan nikmat Allah..Semoga ditambahkan lagi nikmat itu untuk menambahkan lagi ketaqwaan kepada-Nya

    ReplyDelete
  4. InsyaALLAH. Mudah2han, amin.

    ReplyDelete

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

Apakah Titian Sirat ?

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

KELEBIHAN SEORANG YANG BERGELAR WANITA