PADAH EDIT VIDEO KUCING KESAYANGAN WAKTU PAGI BUTA DIGANGGU SUARA MISTERI DALAM VIDEO


Pernah kena ganggu tak dengan makhluk halus? Kalau macam aku, kena ganggu bunyi² ni dah beberapa kali kena.

Tapi kalau kes macam ni, jenis meninggalkan kesan ni memang pertama kali la kena. Aku ingatkan suara tu muncul masa lepas edit tu.

Rupa-rupanya check semula lepas upload dalam channel youtube suara tu ada kekal dalam video tu. Rasa macam tak percaya ja kena macam ni.

Saja kot bende tu nak bagi kita semua dengar in real suaranye hahahaha. Aduyai macam²... Korang nak dengar ke? Silakan.

Tu kat bawah aku sertakan al kisah kronologi jadi bende ni. Mana yang jenis hati kering tu boleh la dengar repeat banyak kali.

Mana bukan jenis kuat semangat tu tak payah dengar pun takpa. Aku plak jenis tak payah repeat pun takpa, pasal sampai sekarang ingat suaranya

Oh ya korang kena pakai earphone/headphone baru boleh dengar jelas. Sebab slow dan sangat sekejap suara tu.

Sebiji suara macam babak pontianak dok ngejek dalam filem Pontianak Harum Sundal Malam. Korang dengarlah ye.

Then kalau korang ada pengalaman share la kat komen. Kot pernah alami lebih kurang sama ke. Baru² ni membe aku pon kena gak lebih kurang macam ni.

Tapi lebih rare la dia kena. Suara bercakap ngejek kat video dalam ig dia. Tak dapat nak bagi link pasal membe private ig dia. Huhu.


Skip terus minit ke 05:29

_______

AL KISAH

Sebelum aku upload tadi aku double check ada lagi tak suara misteri ni. Aku lupa minit ke berapa suara ni muncul semalam masa aku buat last check sebelum aku save video. Check punya check tak ada, so lega. Check cincai ja td sbb video panjang sgt 

So aku assume maybe perasaan aku ja sebenarnya, atau maybe betul kena ganggu tapi suara gelak perli tu dah takda dalam video tu. 

Jadi aku upload la masuk channel aku. Lepas upload aku macam biasa memang suka tengok balik video yang aku upload.

Sampai laaaa ku terdengar balik suara err meluat aku dgr adehhh spoil mood. Amende la, takkan la aku nak upload video pun kau nak tumpang sekaki

Selalu aku edit video waktu siang, kira pertama kali la aku edit video waktu pagi buta. Aku plak sejenis susah nak tdo sebab orang atas ni jam 2 sampai 3 lebih selalu memekak bunyi ketuk la, bunyi orang jatuhkan barang la, bunyi gedebuk macam orang lompat la.

Kdg aki yg dh tdo ni terbangun terkejut punya psl. Tu aku decide taknak la buang masa baik aku laju² edit video.

Aku edit video mmg akan pakai earphone, yela laki aku dah tdo kan satu hal, lagi satu mmg kena pakai earphone senang nak dgr apa yg aku nk buh suara katun ka, suara boom ka yg ada dlm apps InShot ni.

Nk slow volume music background ke kan. Tengah nak habiskan final check video ni keluar la setepek suara tu. Kejap sangat.

Aku cuba sedapkan hati dengar dua ke tiga kali sebab nak sure kot la suara dari background music ka, sebab music tu ada bunyi tambahan bunyi orang buka penutup air tin tapi tu la macam memang takda harapan ja tu mainan perasaan hahahaha 

Dari aku nak check video tu setiap minit terus aku skip n save laju², bayangkan aku pakai earphone jelasnya aduyai.

Dalam video aku edit ni aku buh suara katun gelak, suara org gelak ramai², lepas bunyi suara gelak ramai² yg aku dh cut tu menyusul bunyi mende tu. Perli ke apa 

Macam bunyi pontianak gelak ehemehem dalam filem pontianak harum sundal malam. Lepasni ku tobat taknak edit video pagi buta dah. Harap pasni tak kena ganggu dah la.

Tadi aku repeat minit suara tu, sangat jelas... dh rupa macam rakaman sesaat dua tumpang selit dlm video tu, aku buh lebih 7 video dalam tu nak juga tumpang sesaat dua. em aku tak tahu nak kata apalah. Pengajaran 

Dah la video ni aku suka, sebab anak² meow aku tu lucu gile. Emmm...  Agaknya sebab seronok sangat sampai bende tu pon naik meluat ngan aku. Hahahaha. 

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

Post a Comment

Hablumminallah Wa Hablumminnas 🌹

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

CARA BELI KERETA TANPA PENJAMIN UNTUK INDIVIDU YANG BEKERJA SENDIRI 💡

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN

BANYAK BERCAKAP BANYAK KELEMAHAN

WAHAI WANITA DIRIMU BUKAN UNTUK TONTONAN