BOLEH INGAT JALAN KE SUATU LOKASI ITU ANTARA KELEBIHAN YANG ALLAH SWT KURNIAKAN 🚗



Jawapan untuk soalan atas ni hehehe. Semua anugerah Allah SWT kurniakan. Sebab kita la yang selalu jadi penunjuk arah. Lebih tepat kita pro bab imaginasi ni.

Ni kurnia dari Allah SWT. Selalunya yang berjantina lelaki la yang ada kelebihan macam ni. Boleh ingat jalan banyak simpang sekali pun. Huhuhu.

Dalam kepala macam ada video kawasan² yang kita pernah pergi. Jalan balik ke kampung Abah kat Batu Pahat pun kita hafal, hee walaupun setahun sekali ja balik.

Jalan ke SMTKS zaman form 4 dan 5 dolu² pun kita ingat. Segarr dalam ingatan. Sama juga jalan kawasan Kuantan Pahang 3 tahun menuntut ilmu masa Diploma dulu.

Penang ni pun kita dah terhafal jalan ke tempat yang kerap kami laki bini pergi, kalau sesat sorg² in shaa Allah kita tau jalan balik. Cuma belah balik pulau ngan teluk bahang sana ja tak biasa.

Macam contoh kalau kami nak ke mana², kita la yang selalu suggest kat suami jalan mana yang terbaik terdekat tercepat tersegera nak ke destinasi dituju.

Suami kita sejenis pakai bantai ja dia kata, yang kita ni pula suka nak jimat minyak almaklum bukan murah minyak petrol kikiki.

Ha kalau kami masuk mall beso² i la yang tukang ingat pintu kuar mana hahaha, mana terletaknya parking kereta.

Kadang² ja malas nak fikir biar suami yang ingat sendiri. Mujur ingat kang x balik plak 😂 Pernah juga tak ingat pastu berlagak rileks padahal panik kahkahkah.

Lepastu kita snap pic aras siap². Selalu fail bab ingat aras ni. 1b 2b 3c la 6a la. Kite sonok sangat dalam mall tu mana mau nye ingat nombor tersebut hikhikhik.

So sebenarnya lelaki ke perempuan ke bergantung pada kelebihan mampu 'imagine' atau bayangkan dalam hal ni.

Allah SWT tau dengan cara tu dapat bantu hamba Dia cari jalan, ingat jalan, senang ke lokasi, dalam bab lain senang nak create idea dan lain² yang bermanfaat ye.

Jangan kau bayangkan yang lain², bahaya juga. Jadikan kelebihan yang ada ni untuk kebaikan kita dan orang lain.

Biasanya dalam sebuah pasangan tu salah sorang mesti Allah kurniakan yang berkemampuan dalam hal ni. Saling melengkapi, macam kita ngan suami kita kikiki.

Ace tengok orang laki ni reply mengusik kat soalan girl atas tu heee nakal benooo




Psstt pasal ingat memori setahun tiga tahun sepuluh tahun yang lepas pun kita pro gak. Tengok blog ni la macam mana kita cerita panjang lebar mengimbau kenangan lalu kahkahkah.

وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

KELEBIHAN KALIMAH LAA ILAAHA ILLALLAH MUHAMMADUR RASULULLAH

BAHAYA NAFSU LELAKI 🔥

KELEBIHAN DAN KEKURANGAN TINGGAL DI KONDOMINIUM

KOLEKSI AYAT-AYAT UCAPAN HARI RAYA AIDILFITRI

PELIHARALAH DIRIMU WAHAI WANITA DARI MATA LIAR LELAKI

Apakah Titian Sirat ?

PINJAMAN PENDIDIKAN MARA PTPTN YAYASAN NEGERI DAN LAIN²

TAMAN BANDARAYA PULAU PINANG LOKASI RIADAH PALING CANTIK, BERSIH, SELESA DAN BANYAK KEMUDAHAN

PENGALAMAN SERAM SEPANJANG DUDUK DI ASRAMA

SUKAN TARIK TALI YANG MENYERONOKKAN