SEKILAS LALU PERKAHWINAN KAKAK (SEHARI SEBELUM MAJLIS)

Hek3. Kongsi picture kenangan lagi. Sehari sebelum majlis, sejujurnya memang ada sikit kelam kabut. Tapi memandangkan aku selesa dengan keegoan yang tak menyusahkan sesiapa jadi aku berlagak cool dan rileks. Sampai tdoq pun paling lewat, kul 3 pagi. Tu pun mata pasai apa takmau pejam, tertido pun kejap. Pastu kul 5 pagi bangun. Kejutkan sorang-sorang. Tu diaaaa.. Semangat ! Almaklum la saya ni ala-ala SETIAUSAHA keluarga. Dah stop bebel ! Ni dia picture kenangan ^^

Pakaian untuk majlis Tudung cari last minit, jumpa di Masjid Jamek ! Credit to Wanema kerana belanja diriku yang kekurangan ini. Kikiki



Warna baju melayu berbeza, umm ni mak punya cerita. Kikiki. Dia beli pakai balun ja. Takpela Puan Maria, anak bujang tak banyak songeh. 



Dengan kemalasan yang terlampau mengalahkan meow, teman la Kakak tengok pelamin. Kemain besar dewan ni, haritu pegi tengok dengan Abah rasa kecik. 




Kakak aku kena paksa posing. Heee :D





وحيده

Follow us on Pasemboqtempe Channel
https://www.youtube.com/user/satu0111

Comments

P O P U L A R

For Sale 🔥 Hot Unit Level 22 & Fully Furnished One Foresta Condominium Bayan Lepas Penang

KENANGAN MANIS SERTAI PERARAKAN SAMBUTAN KEMERDEKAAN KE-48 TAHUN 2005 PUTRAJAYA MALAYSIA

Sayang... Nanti Cari Lelaki Lain 😌

For Sale Well Maintained Near Sea View 🌊🏝️ Double Storey Terrace Taman Batu Bukit Teluk Kumbar Penang

Land For Sale Geran Individu Sesuai Dirikan Rumah Balik Pulau Penang 🔥👏🏻🤩

Suami Faham Agama

NASI GORENG CILIPADI MENGIMBAU ZAMAN SEKOLAH TEKNIK

MENGUATKAN AKAR RAMBUT

NASI CAMPUR MURAH & SEDAP DI FOOD COURT TESCO EXTRA SUNGAI DUA GELUGOR PULAU PINANG

PELIHARA KELUARGAMU